skrämmande samtal !

Tjenatjena! ♥ Idag åkte min lilla kanin Kodde in till vetrinären för att sövas ner och slipa tänderna. Och att söva ner en kanin kan vara farligt, så lite nervös är man väl. Men kodde är väldigt lugn så det skulle inte vara något problem. Nyss ringde de från djursjukhuset hem till mig , jag blev så klart jätte nervös när de sa att de va dom! Lixom varför ringer dom mig? Det visade sig att allt hade gått bra och att vi kunde hemta honom nu om vi ville. VILKEN LÄTTNAD ! Så himla skönt, han lever och mår bra och hans tänder är lagom långa nu.
Nu ska jag ner och äta lunch, tror det blir smaskiga makroner !
Koddisen ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

så fin blogg du har!

2012-04-20 @ 15:14:44
URL: http://llinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0