Foto!!! Bildbomb

tjenare! ♥ Jag är faktiskt hemma idag, mår inge bra...Men det blir nog bättre, och det hoppas jag verkligen för imorrn ska vi åka ut med husvagnen för första gången! Jag är uppväxt med at åka ut o campa, fast vi brukar låna av typ farfar, eller av mormor o morfar, men nu har inte dom någon husvagn eller husbil längre så... vi köpte en egen! Men i alla fall... Nu sitter jag och kollar på tv och dricer te. Förut så fotade jag min torkade vedis ros. Det blev riktigt fina bilder.
¨
Lite dålig kvalité på bloggen, men jag blev nöjd med korten ändå ♥ Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

SHIIT!

V

vafina Mandis! ♥♥♥

2012-04-29 @ 23:37:48
URL: http://kajsa.vinell.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad har du för objektiv?

Och vad hade du för inställningar på kameran när du tog den andra bilden? Lite nyfiken bara :)

2012-04-30 @ 11:15:19
Postat av: Maria♥

fina :D älskar bildbomber!

2012-05-03 @ 17:50:17
URL: http://mariaemmas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0